پاورپوینت سمينار آموزشی توسعه منابع انسانی و توانمند سازی كاركنان

پاورپوینت سمينار آموزشی توسعه منابع انسانی و توانمند سازی كاركنان دانلود پاورپوینت سمينار آموزشی توسعه منابع انسانی و توانمند سازی كاركنان در 76 اسلاید با فرمت پاورپوینت سمينار آموزشی توسعه منابع انسانی و توانمند سازی كاركنان|42100106|ilz|پاورپوینت مقاله توسعه منابع انسانی,پاورپوینت توسعه منابع انسانی و آموزش,پاورپوینت مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی,پاورپوینت سمينار آموزشی توسعه منابع انسانی و توانمند سازی كاركنان,دانلود پاورپوینت سمينار آموزشی توسعه منابع انسانی و توانمند سازی كاركنان
پژوهشگر گرامی،شما با عنوان پاورپوینت سمينار آموزشی توسعه منابع انسانی و توانمند سازی كاركنان وارد وب سایت شده اید برای دریافت فایل می توانید به ادامه مطلب بروید.پاورپوینت سمينار آموزشی توسعه منابع انسانی و توانمند سازی كاركنان

دانلود پاورپوینت سمينار آموزشی توسعه منابع انسانی و توانمند سازی كاركنان در 76 اسلاید با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات76
حجم143/158 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت سمينار آموزشی توسعه منابع انسانی و توانمند سازی كاركنان جهت رشته مدیریت در قالب 76 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

اول ـ كاركنان

انسانها در صـورتي مبدل به بخشي اثربخش از يك سازمان يادگيرنده مي شوند كه توأماً توانمند و داراي اختيارات و قدرت لازم باشند.

فـردي بـا قدرت و اختيار و غيرتوانمند، بسـان خلباني است كـه قدرت موتور هواپيما را در دست دارد ولـي جهت يا سمت و سويي را مد نظـر قرار ندارد؛ وضعيتي كه مي تواند بسيار خطرناك باشد.

If these groups are empowered but not enabled; they are very dangerous “mad pilots;” with lots of power but no direction.

فردي توانمنـد و بدون قدرت و اختيار، همـانند عقابي است كه در قفسي اسير شده است.

If they are enabled but not empowered; they are like “caged eagles;” with lots of ability that they are not allowed to use.

4- كاركنان را در تدوين استراتژي و برنامه ريـزي دخيل كنيد.

Involve Employees in Developing Strategies and Planning

در جهان به طور فزايندة پويا و غيرقابل پيش بينـي امروز، تدوين استراتژي به سادگي توسط بالاترين فـرد در سازمان، ديگر شدني نيست.

الگوي قبلي رهبري در سازمان كه : بالاترين مقام فكر مي كند و سطوح انتهايي سلسله مراتب عمل مي كنند، بايد جايش را به ادغام فكر و عمل در تمامي لايه ها و سطوح بدهد.

از آن روزهايي كه فورد، اسلوآن يا تام واتـسن (مديران شركتهاي موفق) به جاي سازمان و بـراي سازمان ”ياد مي گرفتند“ مدت مديدي مي گذرد و ديگر كهنه شده است.

كـاركنـان بايـد در بـرنامـه ريـزي و تدويـن استراتژي در بخش هايـي كه روي كار حرفـه اي آنان تأثيرگذار است مشاركت و مداخله نمايند.

سازمانهاي يادگيرنده دريافته اند كه كاركنـان توانمند مي توانند به خوبي مديرانشان تصميم گيري كنند. چـراكه آنـان بهترين اطلاعات را دارند.

عنوان :

مدل سازمان يادگيرنده و توانمندسازي

توانمندسازي و دادن قدرت به افراد

اول ـ كاركنان

توازن (تعادل)

مدل تعادلي

دوم ـ مديران / رهبران (Managers& Leaders)

نقش هاي جديد رهبري

مدير دانايي

مدير الگويي براي يادگيري كاركنان

معمار و طراح

هماهنگ كننده (Coordinator)

مهارتهاي جديد رهبري (New Leadership Skills )

هماهنگي تيم هاي وظيفه مدار چندگانه

بها دادن به الگوهاي ذهني
تفكر سيستمي

الهام بخشيدن به يادگيري و عمل

سوم ـ مشتريان customers

چهارم ـ خريداران و عرضه كنندگان مواد اوليه

پنجم ـ شركاي هم پيمان alliances

ششم ـ جامعه community

توجه به چند نكته اساسي در توانمندسازي

سنجش جو سازماني براي شروع توانمندسازي

سه تغيير عمده به منظور توانمندسازي

فرايند – مسئوليت يادگيري

دوم – به سوي مسئوليت

سوم – به سوي يادگيري

انگيزش از طريق قدر منزلت

چه چيز كاركنان شما را بر مي انگيزد ؟

شيوه هاي تواناسازي گروهها






"